ბელა გუგეშაშვილი

воскресенье, 17 ноября 2013 г.

განვსაზღვრე ჩემი პროექტის მიხედვით რა სახის დიფერენცირება უნდა მომეხდინა განსაკუთრებული საჭიროებისმქონე მოსწავლეეებისთვის და რა სახის აქტივობა მიმეცა მათთვის,რომ დასაძლევი ყოფილიყო პროექტში ჩართულობა. გამოვყავი არაქართულენოვანი მოსწავლე,ნიჭიერი და გავაკეთე კლასიფიკაცია კითხვების,ნახატებისა და ცხრილების მიხედვით.ამის შემდეგ მათი დაინტერესება და აქტიურობა გაიზარდა.

Комментариев нет:

Отправить комментарий